.

När jag menar en riktig man menar jag någon som bara vill ha mig.
Som inte är mer kär i porr än i mig, som älskar mig högre än stor rumpa, stora bröst osv.
Som inte älskar Shakira mer än mig.
Det är nog den värsta känsla som finns, att känna sig så otillräcklig, så ful o värdelös.
Jag behöver någon som älskar mig.
Jag önskar jag kände så med dig (du vet vem du är)
jag önskar så sjukt mycket att det gör ont.
De bra stunderna med dig är som att vara i himlen.
När vi lyssnar på härlig musik och bara hoppar så högt vi kan, är så barnsligt lyckliga,
så barnsligt kära.
Sova bredvid dig är ju så himla bra,
äta massa skit o kolla på disneyfilm <3
Önskar de där bra stunderna kunde vara för evigt.

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0