Dan före hos familjen.

Det känns så himla skumt att det är julafton imorn.
Det är ju inte riktigt samma julkänsla som när man var liten.
Då var allt så spännande, man hade svårt att sova natten innan julafton.
Om jag fick önska skulle det vara som det alltid har varit.
Den stora skillnaden i år blir att inte farmor och farfar kan komma.
Farmor har alltid annars gjort ett litet ordspel som vi alla måste vara med på.
Hon och farfar har hjälpts åt att komma på en massa ord och kastat om bokstäverna.
Det roliga är att de har råkat göra fel på nästan alla orden.
Så det blir lite extra klurigt, sen brukar det vara ord som inte riktigt är så vanliga
som t.ex barnunderbyxorna eller pojklångkalsongbyxorna.
Farmor blir som en helt annan människa när hon tar fram de där lapparna varje år.
Hon blir stentuff, hård och lite bitchig.
Vi får nästan inga ledtrådar alls och farmor tycker vi är dåliga eftersom de är så barnsligt enkla enligt henne.
Lilla farmor <3
Men det ska bli mysigt ändå imorn :)
Hoppas ni alla får en riktigt himla asfin julafton imorn <3
Ni är bäst!
Nä nu måste jag ta o greja med mina paket :)
MYYYYS sålänge!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0