Torsdag.

Idag har varit en fin dag.
Fint väder och så är jag på rätt bra humör.
Har varit med Gittan och kollat in världens finaste butik!
De hade så himla fina saker..
Så där så man nästan fick ont i magen för att man ville ta med sig allt hem,
men lever man på bidrag kan man inte köpa så fina saker.
Skulle vara härligt att jobba, få lön och kunna unna sig lite nya möbler!
Men det kommer så småningom :)

Så har jag varit duktig och lagat lax med creme fraiche och färskpotatis.
Gott vare!
Jag blev så glad när var och hämtade näringsdrycker för en stund sen..
De hade fått in med smultronsmak!
Så gott!
Bra dag hittills!

Kommentarer
Postat av: Lisa

smaskens mat!

2011-08-21 @ 14:57:46
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0