Istället.

Istället för att göra något dumt en kväll som denna,
kan man ta en promenad, försöka göra något för att må bättre.
Inte sämre. För det har jag gjort så det räcker o blir över.
Lyssnar på fin musik och försöker tänka på annat för att inte få ont i magen
och känna för mycket.
Sen kan man sätta på Lisbeth Salanderfilmerna och dricka en kopp te,
äta något gott och försöka bli starkare istället. Det ska i alla fall jag göra nu.
Det är konstigt hur känslorna kan bara vända sådär.
Innan jag kom hem idag kändes allt så himla bra.
Men antar att det bara är humörsvängningar.
Imorn kommer det kännas bra igen hoppas jag.
Snart ska jag börja praktik så nu tränar jag på att komma i tid
till Nuevo veckorna som är kvar.
Imorn ska jag på samtal kl 9.00 vilket känns som ett stort uppdrag.
Psykologen som jag ska träffa då vill få mig att lära mig komma i tid.
Känns spännande eftersom jag alltid kommer för sent nuförtiden.
Men det ska jag se till att jag klarar!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0