Hemma.

Jag blev väldigt glad när jag kom hem förut och fick se att mina filmer hade kommit.
Gittan tyckte att vi skulle köpa Tracys hämnd och se tillsammans sen någon kväll
när hon har flyttat in i sin nya lägenhet.
Jag föreslog att vi skulle köpa Sova med fienden med som vi också skulle titta på då..
Men jag tror jag ska vara lite busig och tjuvtitta på den ikväll bara för den är så himla spännande!
Så ikväll blir det en riktig myskväll.
Ska färga håret, göra pannkakor och kanske rita lite samtidigt.
Hare mys <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

myspysigt!



sv: ja, hundar är bäst. älskar hundar!



hihi vilken gosgos dröm!

2011-08-28 @ 22:44:15
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0