Fredagsnatt.

Igårkväll var jag hemma hos Carro.
Vi drack en massa gott, sen skulle vi vidare till stan för att åka karusell.
Det är augustifestival här i Norrköping. Marknad, musik och tivoli.
Redan efter första karusellen kände jag att jag var på väg att spy.
När vi åkte vår andra karusell var jag tvungen att koncentrera mig på att hålla igen.
Skulle inte vara särskilt kul att spy ner alla de andra.
Så alkohol + karusell = inte bra.
Så efter det kände jag att jag bara ville hem till sängen.
Men först ville jag köpa mig en pizza att ta med hem.
Tyvärr missade jag min spårvagn så jag var tvungen att gå hela vägen hem.
Jag var så himla irriterad och trött.
När jag hade kommit till Stockholmsvägen var det en kille som gick framför mig.
Han var väl kanske något år yngre än mig.
Han kollade bak flera gånger, såg livrädd ut..
Ser jag verkligen så farlig ut..
Jag såg kanske en aning irriterad ut men ändå..
En tjej på 164 cm, 50 kg kan väl inte vara särskilt skrämmande.
Men det kändes skönt att det var tvärtom för en gångs skull.
Annars brukar det vara vi tjejer som går o är livrädda.
Lånar den här av dig Carro.
Tack igen för en mysig kväll.

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0