Onsdag.

När jag vaknade imorse var jag på dåligt humör
och ville bara stanna hemma och sura.
Men jag kom iväg till slut i alla fall.
Gick på långpromenad med nuevofolk.
Efter det åt vi lunch tillsammans.


Det känns som att alla hade en dålig dag idag, men efter grupp med vår psykolog
kändes det bättre tycker i alla fall jag.
Tack igen Ida-Ronja för att du bryr dig!

När jag kom hem låg ett paket innanför dörren :)
Min film som jag hade skickat efter.
Den ska ses någon dag tillsammans med Gittan och mamma om hon också vill hänga på. :)
Mys.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter kul!

2011-04-20 @ 21:07:43
Postat av: lisa

änglagård <3 sett nyaste? det har jag inte gjort än, har inte hört så mycket bra om den hehe*!

2011-04-20 @ 22:08:06
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: ja hundar är bäst! :)



åh, du kommer inte bli besviken. änglagård är hjärta!

2011-04-21 @ 00:09:25
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0