.

Att en människa kan förstöra så mycket.
Innan jag träffade denna person, tyckte jag att jag var tjock fast jag inte var det.
Då fick jag höra att jag var för smal.
Så jag kämpade sen istället för att gå upp i vikt.
Men jag dög inte. Min rumpa var för liten.
Han ville att jag skulle gå upp tio kilo så jag fick större bröst och rumpa.
Men har man liten benstomme och är byggd som jag är
är det inte lätt att gå upp i vikt.

Aldrig duger jag.
Min farfar tyckte att jag var för stor.
Denna person tyckte jag var för smal.
Varför kan jag inte bara bli älskad för den jag är.
Ska det va så himla svårt att älska mig för att jag är jag.
Och jag är så trött på mig själv att jag bryr mig om skiten.
Att jag inte bara skiter i vad andra tycker om mig.

Jag kunde inte vara kvar i det förhållandet
för det fick mig att må piss.

Kommentarer
Postat av: lisa

kram på dig. du är finfin som du är hjärtat!

2011-04-27 @ 12:09:04
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Niclas

Bry dig inte om det dom säger det bästa är att vara sig själv och trivas med det.



Lägg energin på det som du mår bra av istället.

2011-04-27 @ 12:46:36
Postat av: mamma

Du är så fin!

2011-04-27 @ 15:49:19
Postat av: Jess

Du är älskad för den du är. Försök att lägga mindre energi på det som är negativt, även om det är svårt, vilket jag vet! Du är fin som du är!

2011-04-28 @ 12:32:15
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: Lovis

Hejs Becca! Alltså det där är så dumt, att andra ska ha en massa åsikter om hur man ser ut. De har väl inget å göra med hur man är byggd! Lika lite som hur man är byggd har å göra med vem man är! Det absolut viktigaste i alla lägen är att man själv trivs och lever i nuet. Utseende, personlighet mm är inget att bry sig om. Att må bra är det som räknas. KRAM!

2011-04-28 @ 14:55:36
Postat av: ronja/ida

Jag älskar dig vännen precis som du är<3<3

2011-04-28 @ 21:02:17

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0