Mat.

Jag är så trött på det här.
Jag vill inte gå ner i vikt, jag vill gå upp.
Men inget smakar gott, förstår inte varför.
Jag mår ju bra nu, är ofta glad ändå smakar allt illa.
Känns jobbigt att äta och svälja eftersom jag måste tvinga i mig maten.
Har varit så här i perioder i ett år ungefär nu.
Jag har bestämt mig för att kolla vad näringsdrycker kostar när jag går på stan med mormor imorn.
Det är jobbigt att vara trött och hungrig jämt.
Jag är jättehungrig hela tiden men inte sugen på något.
Så imorn - näringsdryck :)

Har haft en fin dag idag!
Hunnit med så mycket - varit på bra och begagnat och frågat om jobb
- Lagat mat, ritat
- Möte på sensus
- Köpt massa fint garn
- Spelat spel med farmor
- Ätit tacos hos mor o far
- Myst och fikat med Johanna
- Hälsat på Jessica i hennes nya fina lägenhet

Är glad! <3

Kommentarer
Postat av: kickan

Sa känner jag med. har inte just äta nånting för det smakar ju ingenting. men tvingar ändå i mig hamburgare och godis. Måste ju äta nåt.I hopp om att jag brukar tycka OM det. Har du tatt upp det med din kontakt.? Ät det som du bara tror eller tyckte om förut. det som du känner för för stunden.om det funkar.hoppas det vänder snart. massa kramar:-)<3

2010-09-30 @ 23:25:55
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Lisa

låter som en fin dag. men jobbigt det där med maten. hoppas det blir bättre. kram!

2010-09-30 @ 23:51:54
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Beccis! Wooow va du är modig!!!! Heja heja!Bra jobbat! Hoppas du får tillbaka matlusten, o om det är nån tröst så är jag också sådär i perioder. Man är liksom hungrig men inget som man ska äta blir gott. Vi får ta nån myskväll snart igen tycker jag! kraaam

2010-10-01 @ 08:58:26
Postat av: mamma

Har det kanske med ångest att göra? Eller biverkning av medicinen? Kanske rökningen...Hoppas det blir bättre snart.

2010-10-01 @ 12:33:01
Postat av: Lisa

sv: ja, man kan ju alltid hoppas. men jag brukar aldrig vinna i tävlingar. ytterst sällan i alla fall haha!



ah, men det är ju alltid bättre än ingenting!



varsågod!



fint att du hade en fin torsdag!



ha en fin dag idag du med! kramar

2010-10-01 @ 13:47:11
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0