Mår bra.

Tänkte bara berätta att livet känns väldigt fint just nu.
Att jag har utvecklats så mycket.
Min självkänsla är så mycket bättre nu än vad den var för ett år sedan.
Jag har lärt mig att säga ifrån, lärt mig att kunna bli arg istället för att stänga in mig.
Lärt mig att säga mer vad jag tycker och tänker.
Sen tänker jag inte alls längre på vikt, att jag vill gå ner.
Jag är nöjd med mig själv, tycker om mig själv :)
Jag skäms inte längre över mig själv, tycker inte längre att jag är konstig, ful och dum i huvudet.
Jag är Becca, fin och inte alls dum i huvudet. Så det så :)
Känns så himla bra att jag har kommit så långt än så länge!
:D
Lagade riktigt god mat nyss.
Bulgur och fläskfile med wokade grönsaker i kokosmjölk och jordnötssås. Mmmmm

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha det så mysigt.

2010-10-29 @ 19:25:43
Postat av: Lisa

du och kotte är så söta. och allt det där låter bra.

2010-10-29 @ 21:44:22
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Joanna

Ååååh! Jag blir så himla glad för din skull!

2010-10-29 @ 23:03:47
URL: http://susochdus.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0