Arbetsträning.

Idag arbetstränade jag på Bra & Begagnat för första gången :)
Det var mysigt och lite nervöst.
Jag märker att jag har utvecklats en hel del sen jag arbetstränade på Myrorna.
Idag fick jag hjälpa en liten tant att hänga kläder.
Det kändes först som att hon tyckte det var jobbigt att jag kom dit och också ville hålla på med kläder
eftersom hon annars ordnar med kläderna själv.
Sen tänkte jag.. Vad spelar det för roll vad hon tycker egentligen?
Känns så skönt att min självkänsla har blivit så mycket starkare!
Mysmys

Kommentarer
Postat av: Lisa

fina tjejen. skönt det gick bra idag.

2010-10-29 @ 00:11:27
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: mamma

Hurra, va bra!

2010-10-29 @ 14:32:24

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0