Bra dag :)

Idag har jag haft en riktigt bra dag!
Madde kom och hälsade på. Vi åt pannkakor med grädde och sylt sen slappade vi i soffan.
På kvällen gick vi på bio, Farsan såg vi och den var väldigt rolig :) Det var en kul kille i biosalongen som hade ett väldigt speciellt skratt.. Det var en sån där bra och mysig publik - alla skrattade!
Efter det följde Madde med hem till mig och Jonas och Emil kom på besök. Då blev det chokladbollar och temys!
Emil och Jonas provade mina kläder, fina blev de.
Riktigt fin dag med mycket skratt och det gillar vi.






Nu är klockan mycket och jag behöver vekligen sova nu.


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh åh så fin lördag du haft!! :). jag med. jag borde sova. men sitter uppe och pratar med min love, lyssnar på fin musik, läser bloggar. borde sova. men ja. ibland kan man inte slita sig.



hoppas du sover gott nu och vad fint förkläde du har.

2010-02-14 @ 04:41:55
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: mamma

Kul att du hade en bra dag!

2010-02-14 @ 10:55:24
Postat av: Lisa

Sv: Oj så lite du sov inatt, med tanke vilken tid du var uppe! :)



Tack så hemskt mycket!



Hoppas din söndag är fin med, jag ska baka tre sorters kakor ikväll tänkte jag, om min syster köper de 2 ingredienser som fattas till kakorna hehe. Annars blir det bara hjärtekaka, men hoppas jag får baka tre smarriga kakor och jag fick fina trosor av mamma idag,det var fint, såna små presenter gör en glad!



Kram!

2010-02-14 @ 16:32:54
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: kickan34

fan va mysigt! :D o gott m pannkakor :) Mumsa!!



Kramar !:)

2010-02-14 @ 20:55:46
URL: http://kickan34.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0