Så söt.

Idag var jag och hälsade på Mys-Vickie och hennes söta Canel!


Jag skulle kunna lägga upp hur många bilder som helst på denna söta hund,
men just nu känner jag inte att jag orkar sitta framför datorn.. Får bara ont i huvudet.
Jag kan inte koncentrera mig på något för länge då får jag världens spänningshuvudvärk.
Nu ska jag sluta klaga.

Det var väldigt härligt att träffa dig Vickie och Chanel! :)

Nu ska jag äta gott kvällsmål - fil, flingor, blåbär, solrosfrön och te!
Mys och sov så gott.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter yammi, älska mat. :P

2009-09-14 @ 23:38:00
URL: http://johannalene.blogg.se/
Postat av: mamma

En sån söt liten vovve!

2009-09-15 @ 13:27:23
Postat av: Aurora Studios

Haha, eller hur! Snacka om att det är en fettbomb men goddamnit, det går bara inte låta bli de kakorna;)



Gud vilken liten sötnos till hund!:D

2009-09-24 @ 20:53:20
URL: http://aurorastudios.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0