Ont i huvudet.

Jag har haft ont i huvudet varje dag nu ett tag, spänningshuvudvärk och ibland också illamående.
Jag förstår inte varför..

Idag har jag och Flora åkt och hälsat på Vickie och Chanel. Jag trodde inte jag skulle komma iväg dit, jag kollade alldeles för noga i spegeln. Var tvungen att byta kläder många gånger och håret blev bara jättekonstigt. Jag kände bara att jag ville lägga mig ner och gråta, men jag kom iväg ändå till slut :)

Förlåt, jag bara klagar hela tiden. Men ibland har jag sånna perioder då det mesta känns dåligt och jag inte orkar försöka vara glad och possitiv. Snart är jag nog tillbaka igen med lite gladare inlägg.

Ni är bra! Kram.

Kommentarer
Postat av: linda

Åh vilken söt hund!



Ja jag håller med dig, skönt att bara få koppla av ibland. Okej vad roligt! :) Min dag har varit rätt okej hitills, ska inte klaga. Själv då?

Kram!

2009-09-24 @ 15:10:27
URL: http://halleang.blogg.se/
Postat av: Lovis

Hu, jag vet hur det är:( Tack i alla fall för den peppande kommentaren, du är så bra! Och det är ju faktiskt viktigt att komma ihåg att det alltid blir bättre. Ofta kan man komma igenom jobbiga perioder tack vare att man tänker på att det kommer bli bra, även om det inte känns som det just då:) Jag kämpar också på, med den tanken hela tiden=) Kram på dig!!

2009-09-24 @ 16:59:56

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0