Hundvakt igen.

Hejhej, jag är hemma hos Vickie, som är i skolan, jag är hundvakt :)

Det ser ut som att jag gråter.. Jag är bara trött.


Som jag skrev igår så mådde jag inte så bra..
Jag känner att det börjar bli sämre igen med det sociala, tankarna om mig själv, känns som att det aldrig kommer bli bra. Jag vet inte om jag ska flytta till Mullsjö, det känns så läskigt men jag tror ändå att det skulle vara det bästa för mig. Det är där jag har störst chans att bli bra, jag tror det är bra att få komma till något nytt.

Igår ringde min handläggare från arbetsmarknadskontoret och frågade om jag hade slutat på arbetsträningen. Och det har jag ju. Hon sa att jag antingen måste vara sjukskriven eller göra något - arbetsträna eller praktisera för att få mina pengar varje månad. Jag orkar inte börja med något nytt nu.. Jag kan göra det sen när jag har flyttat!
Men jag måste ju så jag ska ringa dit nu, till han som hjälper mig att hitta något att göra.

Ha det mys.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Vad söt du är!



Vad skulle du göra i Mullsjö?

2009-09-22 @ 11:33:25
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: jennifer,

vilka sötnosar ni är, båda två!

2009-09-22 @ 11:34:13
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Joanna

åh, tappa inte hoppet!!



Är du hundvakt varje dag?

Det är ju faktiskt bra, får komma ut på hundpromenader och så :) Får du betalt eller nåt?

att det är som ett litet jobb.



Kram!

2009-09-22 @ 16:31:50
Postat av: mamma

Livet kan kännas lite läskigt ibland. Får tänka positivt! Det blir nog bättre snart. Om det inte blir bra i Mullsjö, så kan du ju flytta hem igen.

2009-09-22 @ 19:42:50
Postat av: Joanna

sv. hon kanske kan bjuda dig på en god fika eller mysig filmkväll istället? :)

Kram

2009-09-23 @ 02:38:19
Postat av: Vickie

Hej Beccis!

Åh, säg om det finns något jag kan göra för att hjälpa dig på nåt sätt. Jag finns här ska du veta. O det kommer att bli bra, du är duktig, en superhärlig människa, fin & vacker! Jag tycker om dig! Kraaam// Vickie

2009-09-23 @ 09:35:43

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0