Myrorna

Hejhej.
Idag gick jag till Myrorna och frågade om jag kan få arbetsträna där och det får jag :D
Det känns kul! Jag tycker väldigt mycket om Myrorna och tror att jag kommer trivas där.
Nu ska jag bara ringa till Sensus-Leif på måndag och bestämma vilka dagar och tider jag ska börja med.

Jag har bestämt mig för att jag vill bli av med min sociala fobi, träffa människor, umgås.
Så ikväll har jag träffat Love och gått på bio. Vi såg en väldigt konstig film (som jag inte kommer ihåg namnet på) men den var också väldigt bra.
Jag är stolt över mig själv att jag vågar pröva på lite nya saker :) det känns kul.

Åå vad skönt det ska bli att lägga mig i sängen med rena lakan.
Jag är trött. Och imorn är det lördag :) då ska jag mysa med lång frukost och lösa korsord.
På kvällen ska jag förhoppningsvis till Hugo med Jessica och dansa!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Ah, vad gullig du är! Men jag har svårt att se det själv och tror alltid att andra bara säger det för att glada. Kanske kommer även jag kunna tycka det en vacker dag :)



Blev glad av ditt positiva inlägg. Tycker att det är starkt av dig att vilja kämpa för en förändring. Jag tvekar inte en sekund på att du kommer klara det! Håller tummarna att du hittar en mysig, liten lägenhet inne i stan.



Vad roligt att du får arbetsträna på Myrorna, att du fick vara där du ville :)



Fortsätt kämpa du!

Kramar

2009-10-10 @ 09:55:35
URL: http://emelij.blogg.se/
Postat av: mamma

Det går framåt. Vad modig du var ikväll.

2009-10-10 @ 18:51:42
Postat av: Malin

Du är så himla duktig <3 Du kan, bara du vågar. Kom ihåg det. Och utmaningar är utvecklande!

2009-10-11 @ 12:25:19
URL: http://opq.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0