Hej.

Jag påverkas så väldigt mycket av vädret! Igår när det var sol och blå himmel mådde jag så mycket bättre än vad jag gör idag då det är molnigt och ingen sol.
När jag vaknar och det är fint väder ute blir jag automatiskt på bra humör och allt går så mycket lättare och det blir tvärtom när det är molnigt - irriterad, ledsen och det mesta känns jobbigt.
Okej nu ska jag försöka tänka lite possitivt! Det är ju ändå väldigt fint ute med färgglada träden och löven på marken :) Och så kan jag tänka lite på lägenheten som jag ska få, det gör mig glad.
Och sen har jag ju er, mysisar, som också gör mig glad!

Mysmys.


Kommentarer
Postat av: Malin

stay positive sötaste! (pinsamt om jag stavade fel nu, vlket jag säkerligen gjorde)



jag fick ditt brev idag och hela mitt hjärta började le, du är så enormt söt människa <3

2009-10-29 @ 12:24:25
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: m.donross

;p no, i wont!:p aw! JA! verkligeeeen! Kram!

2009-10-29 @ 14:59:01
URL: http://finest.se/marcellodonross

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0