Pyssel i uthuset.

Nu har jag målat färdigt för idag, men jag har en hel del kvar att måla.. jag har bara målat typ en fjärdedel färdigt.

Emelie ville vara där ute med mig


Måla måla måla




Så här ser loftet ut hittils, det är inte helt färdigt. Mysigt blir det!

Ni får väldigt gärna hållar tummarna för mig imorn för då ska jag till farfar och farmor och spela spel med henne.
Hon ringde förut och frågade om jag aldrig skulle komma till dom. Jag sa att det kändes som att farfar fortfarande är sur på mig, men nej det var han inte.
Det kommer kännas jättejobbigt att gå till de imorn och farfar kommer säkert vara full och säga en massa saker.
Om han är det tänker jag gå direkt! Jag hoppas bara inte jag är så där mesig som jag kan vara och låtsas som att allt är bra och stannar kvar trots att han är full och jobbig!
Jag tror jag kanske är lite rädd för honom med eftersom han kan bli väldigt arg om man säger något om att han är onykter, men jag ska försöka vara ärlig mot honom.
Som sagt håll tummarna! :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Vickie

Jag ska hålla både tummar & tår & be också! Du klarar detta Becca! Ta ingen skit som Grynet skulle sagt!

2009-05-05 @ 21:56:41
Postat av: mammabecka

Åh vad duktigt du är! Det kommer bli jättemysigt!!!



Kul (men läskigt) att du ska till din farmor och farfar imorrn!! Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra :)



KRAMAR!!

2009-05-05 @ 23:16:51
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Jess

Vad duktigt du är som fixar uthuset! Vad fint det blir. Ska ni har det till nåt speciellt, eller gör du bara om för att det behöver fixas till?

2009-05-06 @ 19:57:43
URL: http://yiskha.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0