Jobbig natt.

I natt sov jag inte så bra, jag vände mig fram och tillbaka i sängen.
När klockan var 02.30 kände jag mig så hungrig att jag mådde illa och jag tänkte att jag var tvungen att gå ner och äta några vindruvor så kanske det skulle gå över lite.
Jag kände mig väldigt yr och höll på att svimma så jag la mig ner på golvet och som tur var var pappa vaken.
Jag mådde verkligen jätteilla, men kände att jag var tvungen att äta något. Jag åt några vindruvor, jag var tvungen att spy för att jag fortfarande mådde illa. Sedan försökte jag tvinga i mig lite yoghurt med jordnötter - spydde.
Jag gick och la mig i sängen igen och pappa fick komma med en hink så spydde jag ännu mer och efter det gick illamåendet över lite så jag fick tvinga i mig en knäckemacka med smör och tomat på.
Jag somnade, men vaknade några gånger och spydde. Sista gången var klockan sex på morgonen tror jag.

Jag hade inte ätit speciellt mycket igår och det var nog därför det blev så.
Just nu känner jag att jag inte alls vill äta utan bara bli smal! Det är så jobbigt bara att jag har folk omkring mig som bryr sig så mycket om mig och jag får skuldkänslor eftersom de tycker det är så tragiskt att jag inte vill äta.
Usch jag har ingen matlust alls.

Det var i alla fall skönt att gå till psykologen idag och prata av mig. Det känns som att jag hade en hel del tankar som snurrade i huvudet på mig.

Jag gick inte till farmor och farfar idag. Jag mår fortfarande lite illa och jag kände att jag inte orkade vara hos de idag speciellt inte om farfar skulle vara full, men det är ju inte säkert att han skulle vara det.
Förlåt att jag tjatar så mycket om det här med farfar, men eftersom jag inte har så mycket för mig om dagarna blir det att jag tänker en hel del.

Nu ska jag ut i uthuset igen och lyssna på bra musik och fixa och dona! :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi är kanske lite tjatiga och på när vi ser att du inte äter. Men det är ju för din egen skull. Vi vill att du ska må bra.

2009-05-06 @ 18:21:19
Postat av: mammabecka

Men usch vad jobbigt det låter!! Jag hoppas att du blir frisk snart, för din skull. Kommer stötta dig hela vägen!



Tycker även att vi borde ses efter den 20:e (pank nu). Har du lust med det?



kramar

2009-05-06 @ 21:46:47
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0