Hos farmor och farfar.

Jag sitter hemma hos farmor och farfar och tar hand om min lilla farmor.. Farfar är på sjukhuset eftersom han har lunginflammation och han ska stanna där i 3-4 dagar. Så i natt ska jag sova över här och ta hand om farmor. Det ska bli mysigt! Vi ska spela spel och titta på tvn och spela ännu mera spel! :)

Det känns lite jobbigt för jag såg att farfar hade en våg här i rummet.. När jag får syn på en våg får jag ont i magen för jag är rädd för att veta vad vågen kommer visa, men samtidigt MÅSTE jag få veta.
Jag borde inte ha vägt mig.. Men skitsamma, jag orkar inte bry mig om det nu! Jag säger som farmor säger "vi skiter i det!"

Hej på er!


Kommentarer
Postat av: mammabecka

Gumman då :( Så jobbigt att du hittade vågen. Hoppas att siffrorna inte påverkar dig på något negativt sätt!



TYCKER OM DIG! Ha det så mysigt med din farmor i kväll och i natt och hoppas att farfarn blir bra.

2009-05-30 @ 21:50:40
URL: http://mammabecka.se

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0