Första natten.

Nu har jag sovit första natten i uthuset! :) Det var spännande, mysigt och lite kallt.
















Det känns som att det är för vitt. Jag vill ha mer färg!
Jag ska sy gardiner, lägga dukar på borden, sticka mycket färgglatt och hänga upp då blir det mysigare!

Jag har sån ångest nu så att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Det känns jättekonstigt för på något vis känns det som att jag är på väg att bli bra - snart, nu, när som helst kommer det att vända! Att det är därför jag känner så mycket nu. Jag hoppas att det är så.
Samtidigt känner jag att jag vill försvinna, inte leva utan slippa känna så här. Jag har sån ångest så jag mår illa.
Men jag känner ändå hopp om att det snart, snart, snart - väldigt snart kan bli bra!
Jag kan verkligen inte föreställa mig hur det kommer kännas då.. hur känns det att vara glad?
Jag har så mycket att se fram emot!

Åå! Det skulle vara så skönt att resa iväg någonstans! Bara få känna något annat ett tag och sedan komma hem med nya krafter. Synd bara att man inte är rik.

Kommentarer
Postat av: Madde

oooj vad mysigt det ser ut becca! Asmysigt! Vad kul att du sov där!:) Jag tycker att det ser färgglatt ut redan nu. Vad härligt med ännu mer färg då! Ser typ ut som ett repotage ur en inredningstidning. Vad duktig du är! och du ser jättefin ut på bilderna!MysBecca in my heart!

..Du är ju alltid välkommen hit bara så du inte glömmer bort liksom. och i sommar tycker jag att vi drar till Göteborg till liseberg och sånt..?

Det här är spännande Becca det kommer bli bra. Det kommer det!

Det går inte en enda dag...utan att jag tänker på dig söta söta vän! oj långt jag skrev..puss puss!

2009-05-11 @ 15:22:57
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: Jess

Vad sjukt snyggt det blev! :D Jag är impad! Ja, du kommer bli bra! Det kommer bli så bra! Du är jättefin verkligen, glöm inte det.

2009-05-11 @ 17:56:49
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: mammabecka

GUD så fint, var det första jag tänkte!!! VERKLIGEN stor skillnad sedan jag var där sist! Det ser ju ut som ett hem. Så himlans duktig du är!!!!!



Mysigt också att du sov där ute :)



Kan inte du hjälpa mig att förstå mig på min symaskin någon dag? Jag älskar att sy, men har glömt bort hur man använder den lilla kraken.



krams

2009-05-11 @ 22:55:31
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: sara

åh så mysigt det ser ut :)

2009-05-12 @ 18:58:00
URL: http://saarrraaa.blogg.se/
Postat av: Martina

alltså. du är så otroligt söt människa!

2009-05-15 @ 20:27:01
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0