Ballongmage?

Allstå min mage är SÅ stor nu!
De senaste dagarna har jag faktiskt inte tänkt så mycket på hur jag ser ut. Inte alls som jag brukar göra i alla fall. Men det är svårt att försöka tycka om min kropp och min mage framförallt eftersom den är helt uppblåst!
Jag vet att den blir svullen och så när man börjar äta igen efter svält, men det måste vara något annat nu för så här stor har den aldrig varit!
Om det inte går över inom några dagar så måste jag kolla upp det för jag vill inte se ut så här..

Jag ska ut på promenad nu, behöver luft och röra på mig lite.

Mys

Kommentarer
Postat av: Vickie

Men Becca, den reagerar ju så som du säger, när man utsatt sin kropp för svält. Men sen är det ju också så att när man är smal så blir ju magen så efter att man ätit, så är min mage också. Om du inte är laktosintolerant, för då blir magen som en fotboll när man fått i sig laktos & det gör ont som sjutton. Kraaam

2009-05-14 @ 20:32:06
Postat av: mammabecka

Men älskade lilla Becca!!! Så ser jag också ut efter att jag ätit. Du är FIN!! Och som du skriver så är det ju också så kroppen reagerar på svält. Du har väl sett hur de fattiga barnen i t.ex. afrika ser ut på magen. Den är alldeles uppsvälld och rund, just för att de inte äter som de bör. (de har ju inget val)



KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!!! Tycker om dig!!!

2009-05-14 @ 22:37:32
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0