Stan

Det gick ganska bra att gå på stan, men det var väldigt jobbigt!
Jag gick en stund själv, men sen blev det lite jobbigt så jag ringde mamma när hon slutade jobba och gick med henne ett tag innan jag skulle till dagvården och prata med gruppen. Nu är det avslutat. Det känns skönt, men ändå lite tråkigt eftersom det känns som att jag har misslyckats med ännu en sak.

Snart ska jag hyra en film som mamma och jag ska se ikväll. Det blir mys! Jag är sugen på en riktig romantisk amerikansk komedi eller kanske en svensk film. Åå nu blev jag jättesugen på att se Patrik 1,5! Jag har redan sett den två gånger, men den är ju så bra! Hoppas mamma vill se den. :)

Mys!

(Det var igår jag skrev det som står ovan, men det blev tydligen nåt fel när jag la ut det.)

Idag ska jag först åka in till stan med mor o far och handla sen ska jag kanske till friskis och svettis. Ikväll kanske det blir Hugos och dansa loss med Maddemys som kommer till stan idag! :D

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Wohooo Hugos!!!!

Åh jag vill se den filmen! Det får vi göra nån gång:) Myyys!

2009-03-27 @ 21:19:45
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: Mamma

Filmen var ju jättebra!

2009-03-28 @ 19:23:52

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0