Schnitzel


Det blev schnitzel och stekt potatis och grönsaker till middag.
På dagvården idag fick jag som "hemläxa" att inte äta vegetariskt den här veckan för att se om det är anledningen till att jag är så sugen på sötsaker på kvällarna. Jag har ju nästan bara ätit vegetariskt hemma nu och jag har lagat så fettsnål mat som möjligt och det leder till att jag blir sugen på en massa saker på kvällen. Så jag ska laga lite mer "fettig" mat den här veckan för att se om det blir någon skillnad.

Det var riktigt jobbigt idag på dagvården när vi åt lunch! Jag vet inte vad som hände med mig, jag började skaka och gråta och fick panikångest. Det var jättekonstigt, jag tvingade i mig maten i alla fall, men det var svårt för jag skakade så mycket. Jag fick inte ångest för att jag fick i mig mat utan jag tror det har med att göra att jag tycker det är så jobbigt att äta med så många, det känns som att alla kollar på mig och min mat. Usch, det var inget kul.

Det blev inget roligt inlägg det här, men jag tycker det är skönt att skriva av mig.
Ikväll ska jag mysa och se Familjen annorlunda klockan åtta på fyran (tror jag det är). Jag älskar det programmet, det är så mysigt!!

Mys

Kommentarer
Postat av: madde

Å lilla du.:/ Stackare. Men du ska veta att jag är här och försöker stötta dig! Du kan klara det här! MysBeccis liksom.





P.s. maten ser som vanligt sjukt god ut! Dreggel, dreggel.

2009-03-17 @ 00:52:48
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: Vickie

Men ååh! Becca du är så duktig som kämpar på ändå! Du kommer klara det här, håll ut bara! Heja heja Becca du är braaaaa!

2009-03-17 @ 21:52:53

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0