Måndagmorgon.

Jahapp.
Nu sitter jag här hemma när jag egentligen ska vara på dagvården. Om man är borta två gånger utan att vara sjuk så får man inte komma tillbaka, så jag antar att jag inte behöver gå dit mer nu. Skönt. Men också lite jobbigt. Ännu ett misslyckande. Men det känns nog mest skönt.

Jag känner för att pyssla! Städa rummet. Möblera om. Sy och sticka. Laga mat. Jag vill göra en massa mysiga saker!
Nu när jag inte har dagvården så vill jag inte bara sitta hemma och glo. Jag ska försöka hitta på lite saker jag kan göra för att få lite omväxling. Lite utmaningar! Jag vill inte bli mer isolerad utan jag vill tvinga mig själv att prata med folk och göra det jag tycker är jobbigt bara för att gå emot och göra tvärtom! Jag måste träna mig på att känna mig trygg i mig själv.

Nej nu ska jag ta och pyssla lite i mitt mysrum!

MYS

Kommentarer
Postat av: Stina

Oj men får du inte komma dit mer?

Men jag tycker det låter nice med att utmana sig själv och så..:) Du är starkare än du tror! Heja heja heja älskling!

2009-03-23 @ 16:29:03
URL: http://torpastina.blogg.se/
Postat av: Madde

oj det var ju jag som skrev det översta:P

2009-03-23 @ 23:22:07
URL: http://Hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0