Kultiration


Kultiration är väldigt bra! Och jag är så glad för dom kommer till Bob Marleys minneskonsert den 9 maj (eller var det den 10 Madde?) Jag längtar! :)
Just nu tycker jag nog bäst om Ur jord, Bakslag och Känn dig själv. Mums!

Jag har fått en gammal sekretär av mormors Lasse som jag är väldigt glad för! Jag ska nog måla om den för färgen är så tråkig. Det är så skönt att slippa sitta på golvet med symaskinen, man får så ont i ryggen.
Nu vill jag sitta vid sekretären och pyssla men jag har ingen fantasi.. Men jag ska nog komma på nåt kul att göra!

Mys!

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅÅh jaaa underbara Kultiration! bakslag är svinigt bra! KOmmer inte ihåg när det var..hehehe men nåt av datumen ja:)

Vad härligt med en sekretär! De är fina saker! Du är så duktig på att göra fina kreativa saker!:D Du är så estetisk:) Bra på färger! Bra på form! Bra på att komma på grejer:D Myyys! Du kan ju alltid skriva ett brev...hehehehe:D

2009-03-30 @ 15:30:10
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0