Hårfärg!

Jag tyckte om min färg ganska mycket, men jag hade sån utväxt så jag var tvungen att färga det! :)

FÖRE

EFTER - rött rött rött!

(Jobbigt att bilderna blir så stora... orkar inte ändra..)

Idag har jag varit hos psykologen och pratat. Det känns skönt! Det var inte alls så jobbigt att gå dit som det brukar vara.
Imorgon ska jag först utmana mig själv med en runda på stan och efter det ska jag till dagvården och göra ett "avslut" - jag ska förklara för de andra i gruppen varför jag inte tänker fortsätta min behandling. Det känns bra att göra det för annars kan det hända att tjejerna går och blir oroliga och undrar vad som har hänt med mig. Det känns också bra för att då känner jag att jag kan lämna det bakom mig. Det är klart att jag inte kommer glömma allt som jag lärt mig där utan det ska jag ta vara på och fortsätta jobba på det, men jag menar att jag ska sluta tänka på det hela som ett misslyckande.

Snart ska jag till Friskis! Det är kul och härligt!

Mys! 

Kommentarer
Postat av: Madde

oooow snyyyggt!! Snygging alltså!!

Härligt med friskis.!

Bra jobbat med det andra! Sjukt bra!:)

2009-03-27 @ 21:18:15
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0