Grattis Madde!!!

Idag fyller min vän Madde-Mys 20 år!! Grattis!!! Jag hoppas du får en suverän dag! :D
Här är bilder från igår när hon firades.


Här har vi födelsedagsbarnet!


Jessica


Värsta fina bilden på Vickie! Jag tog kort på henne utan att hon var beredd och så blev den så här fin!


Madde är väldigt duktig på att måla, det är hon som har gjort tavlan!


En Anna och en Erik.


De här fina tjeorna var där med. Lina och Johanna!


Födelsedagsbarnet är i farten!


Gabel-Bror och 20-års-Madde! :)



Ha en jättefin dag nu Madde!

MYS

Kommentarer
Postat av: Jess

Härligt och roligt var vad det var! ;D Men alltså.. jag ser ut som en 30- åring som hamnat i en 20-årings kropp. Scary! Sådär uråldrig.

2009-03-29 @ 13:18:30
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det ser ut som ni hade kul!

2009-03-29 @ 16:20:38
Postat av: Becca

Ja, kul var det! :) Nehe! Det gör du ju inte Jessica! Du är ju knäpp! :)

2009-03-29 @ 17:19:05
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

AAahhhw vad gullig du är!!! iiih mysbecca!!! Söto! Tack igen! o gooos!

2009-03-29 @ 22:25:35

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0