Fruktchips

Till kvällen gjorde jag äpple- och kiwichips! Jag gjorde det ifall jag skulle bli sugen på något när vi såg på melodifestivalen. För jag tänkte att jag inte ville äta choklad och chips och ha jättedåligt samvete sen. Men sen när vi väl satt där framför tvn tänkte jag Nej nu ska jag skita i det och äta och njuta! Och så gjorde jag det! Det gick väldigt bra, det är klart att jag har dåligt samvete ändå men jag försöker att ignorera det just nu och det går mycket bra! :)

Här är dom fina fruktchipsen.. Det ser lite ut som att det är svamp i till höger, men det är lite banan som jag också provade att ha i ugnen. Ganska gott att ha i gröten eller yoghurten kan jag tänka mig.

Nu ska jag lägga mig och läsa!
God natt!

Kommentarer
Postat av: molly

tittar in och önskar dig en bra söndag :) kram

2009-03-15 @ 09:48:35
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Becca

Tack så mycket Molly! Vad gulligt! :) kram

2009-03-15 @ 10:03:40
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: Vickie

Yeah Becca! Bra jobbat! Du är sååå duktig!!!

2009-03-15 @ 14:58:45
Postat av: Mamma

Vad bra! Det är ju gott med snacks. Det får man unna sej.

2009-03-16 @ 10:49:10

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0