Mat :(

Mitt liv är inte det roligaste liv man kan leva just nu. Det skulle vara skönt om jag kunde få byta med någon ett litet tag, få känna på hur det känns att må bra.
Det som känns väldigt jobbigt just nu är mat. Jag blir så äcklad av det!
Det som är så konstigt är att godis och andra godsaker känns mycket lättare att äta. Jag undrar varför..
Kött är något jag absolut inte vill äta, det är det som gör mig mest äcklad.
Det skulle vara skönt om jag kunde njuta av maten och tycka att det är gott nu när jag i alla fall försöker äta.

En annan grej som känns skitjobbigt är att jag ska börja arbetsträna nästa vecka. Det känns som att jag kanske inte ens kommer komma dit (panikångest) men min psykolog fick mig att lova honom att jag ska gå dit första dagen och stanna hela dagen (4 timmar). Det blir spännande.. och mycket svårt.



Häromdagen var jag hos sjukgymnasten. Jag skulle gissa, med hjälp av ett snöre, hur stor min mage var och när jag hade gjort det tog hon snören runt min mage för att se om det stämde.. Jag gissade typ 30 cm för stort.. Jag blev jättechockad! Men så kan det vara.

Snart ska jag ta bussen in till stan, till kulturhuset och träffa mina fina vänner!

Mys

Kommentarer
Postat av: Joanna

Modigt av dig att försöka börja arbetsträna. Heja heja heja! :)

Själv ska jag satsa på hundar till hösten, försöka ringa några samtal och få praktisera hos någon



Jag tkr det är intressant när du skriver vad ni gör hos sjukgymnasten. Det är givande att få inblick.

2009-06-14 @ 18:55:15
Postat av: mammabecka

Stackars gumman! STOR KRAM TILL DIG!



Du kan ringa mig vilken tid på dygnet som helst om du skulle vilja det.

2009-06-14 @ 20:06:41
URL: http://mammabecka.se
Postat av: jennifer,

du får se till att försöka få någonting i dig ändå, även om det är riktigt ruskigt svårt ibland. en sån fin filur som du måste ju få må bra :)

2009-06-15 @ 02:30:39
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: DU ÄR!!!

Bio snart? :)

2009-06-15 @ 22:50:21
URL: http://seagulls1.blogspot.com/
Postat av: Malin

fortsätt kämpa! och vill du inte äta kött så kan du ju alltid bli vegetarian hörru :*



svar; bara sanningen söta du! och tack :)

2009-06-16 @ 09:29:55
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Lovis

Hej=) Tack för det du skrev på min blogg, behöver all pepp som finns att få:) Vikken bra blogg du har förresten, den är intressant. Går oxå till en sjukgymnast, kanske samma? det där med sötsakerna känner jag också, det är jättekonstigt, jag tror att det är så för att typ godis o sånt är liksom mindre än den mesta maten, och känns inte lika utfyllande..hmm, får klura på det där;) Lycka till och kämpa du med! Kram på dig!

2009-06-16 @ 11:31:52
Postat av: Madde

Du 'r så vacker. Härlig fin bild...Älskar dig!!

2009-06-17 @ 11:13:56
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0