Hej.

Jag har varit på Nyhemsveckan i går, i natt och i morse med Madde och Linda.
Linda är så bra som har körkort! Så härligt!
Det var så skönt att inte behöva sova i ett äckligt litet tält, vi sov i bilen och det var skönt!

Tack Joanna för alla dina jättefina kommentarer! :)

Joanna om Kväll:
Shit.. Jag måste bara säga att jag beundrar verkligen din öppenhet här på bloggen. Jag själv "lider"/eller har "lidit" av typ alla punkter du skrev upp.. Jag har också en blogg och som jag vet bara läses av mina närmaste - men Ändå vågar jag inte överhuvudtaget nämna mina problem, mina begränsningar, rädslor m.m. Jag vågar inte blotta min sårbarhet..
Så jag tycker att du är himla modig som liksom Vågar vara så öppen med dig själv, hur du har det, hur du mår.
Fortsätt så!
och visa för andra är det inte är nåt Fel med att ha det som man har det.
*

Jag tycker att det är skönt att skriva av mig här så att folk vet hur jag mår.
Jag kan tycka att det är mycket jobbigare att prata och berätta hur jag mår - det är lättare att skriva.

Det är så skönt att ha er hemma mina små vänner, Madde och Linda!

Å jag skriver ju så fruktansvärt bra, inte.

MYS


Kommentarer
Postat av: Molly

du får ha en fortsatt bra dag du också samt en bra kommande vecka :) kramar

2009-06-14 @ 14:58:47
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Joanna

:) Blev lite chockad först när jag såg mitt namn stå i ditt inlägg.. Men har "vant" mig :P



Ha det jättebra!

kram *

2009-06-14 @ 18:50:47
Postat av: mammabecka

Jo, jag älskar din blogg! Du skriver jättebra. Jag brukar egentligen inte följa vänners bloggar, men din har jag fastnat för :)



Vad roligt ni verkar ha haft det! Och mysig kommmentar av Joanna.



Jag mår bra, tror jag :P Själv då vännen??



Ps. Jag vill också ha körkort!!!! Ds.



kramar

2009-06-14 @ 20:00:35
URL: http://mammabecka.se

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0