Bergochdalbana.

Förlåt för mitt lilla ryck jag hade i morse.
Mitt liv är verkligen en bergochdalbana just nu!
Ena stunden vill jag sluta äta och bara bli smal smal smal!
Nästa sekund vill jag bli glad, vill må bra, men det är det som känns läskigast.

Men nu har jag, åter igen, bestämt mig för att försöka bli bra - få känna på hur det känns att må bra.
Jag ska försöka fokusera på andra saker jag kan klara av.
Sticka
Sy
Skapa
Vara estetisk

Jag är ju värd maten.

Men vem vet, imorgon kanske jag är där igen, att jag vill bli smal. Men jag ska försöka att kämpa.

Mys!

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Du ska inte behöva be om ursäkt för att ditt liv är en bergochdal-bana! Det är okej att vara ledsen och må dåligt ibland, ingen tycker mindre om dig för det :)



Självklart vill vi alla att du ska må bra, men vi vill inte att du ska låtsas må bra när du inte gör det - för då kan vi inte hjälpa och stötta dig som vi vill!



Det var jättekul att vinna, hihi. Overkligt!!



Kram på dig!!!!!!

2009-07-06 @ 20:11:09
URL: http://mammabecka.se
Postat av: mamma

Du är förlåten!

2009-07-07 @ 10:01:45
Postat av: klara

Det är första gånger jag är inne på din blogg, och jag måste säga att jag trodde jag läste fel när du skrev att du ville bli smal. Du ÄR ju smal! Jag ser ju tillochmed revbenen på din bröstkorg! Du är hur fin och söt som helst som du är, skulle du gå ner minsta kilo skulle du ju se anorektisk ut :(

2009-07-12 @ 16:39:07
URL: http://klarastiger.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0