Torsdag

Det har varit en bra dag idag faktiskt!
Ätträningen var lite jobbig, eller alltså inte att gå dit och träffa folk men att äta var jobbigt.
Det var kyckling-pyttipanna med sallad. Det var gott men det kändes liksom som att maten aldrig tog slut. Kan ni tänka er hur det känns att sitta och gråta över att man har ätit för mycket? Ja, det kanske ni kan om ni är i samma situation som jag är då. Men det är så konstigt att det kan vara så att man tänker att "Nej nu kommer jag väga flera kilo mer nu när jag har ätit så mycket!"
Det känns ändå bra med ätträningen för jag trivs med tjejerna där och personalen. Det är väldigt mysig stämning.
Jag gick också på stan med mormor idag och köpte mig en massa småsaker - nagellack, hårfärg, hårnålar, mascara (väldigt tjejiga saker) och två par byxor o en tröja på myrorna.

Nu sitter jag här med jätterött, nyfärgat hår :D det känns bra! Jag funderar VÄLDIGT starkt på att bara ta en sax och klippa av det, eller i alla fall klippa en bra bit. Jag ska nog göra det nu!

Förresten ska jag lägga upp några bilder på frisyren jag gjorde igår. Jag vet det är lite konstig och lite... jag vet inte vad men det var ett litet experiment, jag stoppade in en toalettrulle i håret och satte hår runt den.





Klicka på en bild för större storlek
     

 

Mys mys mys

Kommentarer
Postat av: Miaka

...och där fick ja svaret på min hårfärgsfråga... du ja fattar precis det där med maten, usch, men du vet ju att man inte går upp flera kilo av mat, även om det känns så, men man går ju inte upp av mat egentligen, eller det beror på hur mycket man äter :P men du är ju inte precis i farozonen

2009-02-06 @ 20:28:44
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: tota

hej! vilka fina frisyrer du kan göra. själv kan jag inte ens fläta mitt eget hår. har du tips på hur man kan lära sig sånt?

2009-04-23 @ 17:10:07

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0