Tisdag

Kan det inte hända något roligt snart? Nåt annorlunda så att man kan få känna sig lite glad. Det skulle vara härligt att få känna sig glad bara för att få känna något nytt. Det är inte kul att bara få känna samma gamla vanliga känslor. Men det kommer väl snart nån gång.
Just nu känner jag bara att jag vill bli smal. Jag vet, det låter konstigt men allt jag tänker på hela dagarna är mat. Vad jag ska äta när jag ska äta det och hur jag ska göra för att undvika det. Det är jobbigt. Jag är rädd för mig själv ibland för jag kan vara så himla sugen på en massa saker och äter och äter och kan inte sluta och sen måste jag få upp det, vill inte ha det kvar i mig. 
Förlåt, det är väl inte speciellt kul för er att få höra det här men jag känner att jag vill berätta det.

Ucsh, det blev ett deppigt inlägg. Men men.

MYS

Kommentarer
Postat av: Claes- Linda Sestrajcicsson

Älskade becca du är så vacker ju!!! Hoppas du nån gång kommer se o känna det lika tydligt som alla runt om kring dig ser dig!

Känn dig underbart snygg o het, för de är du!



Föresten, nu har ja äntligen läst din blogg, aznajz ju! Fin blogg, fina bilder o frisyrer!!

Puss på dig kompis!!!!

2009-02-06 @ 20:39:30
Postat av: J

förstår precis vad du menar, och jag tror många andra också känner igen sig.. Men gå alltid uppför trappan, du vet att du innerst inne egentligen bara vill leva ett liv utan ångest och känslan av att aldrig vara nöjd. Den dagen kommer, man måste bara fortsätta kämpa! bra blogg förresten, du skriver jättebra!

2009-11-29 @ 22:26:43

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0