Onsdag!

Idag var jag hos psykologen och pratade. Det gick bra! Kändes bra att komma med lite glada nyheter för jag mår faktiskt bättre! :) Han frågade hur längesen det var jag mådde så här och det var faktiskt flera år sen! Jag mår inte helt bra, men jag känner mig betydligt gladare och bättre! Jag vågar inte njuta helt av det för jag är rädd att det ska gå neråt igen och att jag ska bli besviken, men jag ska försöka att leva i nuet!

Idag har jag ätit regelbundet och det känns jättebra! Nu börjar magen och kroppen komma i balans! Jag bakade chokladbollar också efter middagen, mumma! Det är så roligt att få äta det jag är sugen på, jag älskar ju att äta!
Som jag skrev igår så har jag ju blivit väldigt intresserad av matlagning, att läsa recept, laga mat och baka och så. Jag tänkte idag på att jag kanske någon gång ska utbilda mig till dietist! Jag tror jag skulle gilla det faktiskt.

Jag hittade en väldigt trevlig blogg förut idag. Det är en tjej som har en CupCakeblogg! Bara en massa olika recept på cupcakes! Kolla in!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite tror jag. God natt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aaah, vad toppen att höra!!

Och ja, dietist kanske vore nåt! =)=) Kan se dig som det :)



puss :)

2009-02-18 @ 23:48:29
URL: http://johannalene.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0