Onsdag

Det snöar ute idag, det är mysigt och fint. Men jag vill ha VÅR nu, eller snart i alla fall. Jag längtar så väldigt mycket till våren och sommaren och värmen. Gå runt i fina klänningar och ha picknick i någon park och bara njuta! Ååå det ska bli så härligt!

Det är lite jobbigt att ha en blogg tycker jag för det känns som att jag inte har något att skriva om. Det händer inte mycket i mitt liv. Jag kan ju skriva ner mina känslor och så men det känns inte så kul eftersom att det är ganska deppigt, men det är ju min blogg och jag får ju skriva om det jag vill och dom som inte orkar läsa om deppiga saker behöver ju inte läsa min blogg. :)

Idag ska jag sticka på mina sockor som jag ska ge till min mormor som fyller år på lördag. Dom blir ganska enkla, inga mönster och krusiduller. Jag ska lägga upp bilder på dom sen när dom är färdiga.
Jag funderar på att gå till simhallen också och simma av mig lite. Det känns skönt. Simma och tänka.

Nu fick jag jättestor lust att sy en massa fina klänningar till sommaren! Åå, bara jag hade tyg så att jag kunde det. Kanske ska köpa tyg... nån gång när jag är rik.

Ha en mysig dag!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0