Måndag!

Hello! Idag har jag delat ut reklam och lagat god mat!
Jag vill ha ett jobb snart! Jag känner att jag måste göra något annat än bara gå runt hemma dag ut och dag in.

Idag kändes det lite jobbigt med ätandet eftersom jag var ensam hemma idag, men jag bestämde mig för att göra det ändå! Eller liksom det går ju inte att hålla på att svälta.. nångång måste jag börja äta och det är lika bra att börja nu innan det blir ännu jobbigare! Och jag ska försöka sluta bry mig så mycket om vad jag tror att alla andra tycker om mig - att jag har gått upp i vikt,blivit rund i ansiktet. Vad spelar det för roll egentligen?! Jag vill tycka om mig för att jag är Becca! Så nu ska jag bara kämpa för att må bra! Tänk... hur skulle det kännas? Jag kan inte riktigt föreställa mig, eller jo lite kanske - förra veckan fick jag nog känna på lite hur det känns, jag var faktiskt glad! :)


Lyxfrukost! Nybakade scones med päron och valnötter, yoghurt med en massa frukt och bär, ett kokt ägg och kardemummakaffe! Det var suveränt gott!


Lunch!


Ja, jag har munsår...

Nu ska jag laga middag!
MYS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ärligt! Du måste ju göra jordens godaste frukostar! MUMS!



2009-02-23 @ 21:23:38
URL: http://johannalene.blogg.se/
Postat av: Madde

ÅÅ mumsbiten där;) Goood frukost och allt! Du inspirerar att laga mat! wiih!

Jag och Cissi tycker du är jätteduktig!! Vi hejar och hejar! You can do it! mys på dig älskade vän!! Du är snyyyyygg!

2009-02-24 @ 12:34:34
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: Jess

Alltså.. mums! Vilken god mat :D

2009-02-24 @ 22:26:45
URL: http://yiskha.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0