Lördag

Nästa gång jag känner att det börjar bli bättre, att jag känner mig glad ska jag inte säga det. Nu känns det sämre igen.. jag vet inte riktigt varför. Det känns som att folk tycker att jag äter för mycket och hela tiden och att jag ser tjock ut. Men jag försöker bara äta regelbundet. Man ska faktiskt äta fem mål om dagen; frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål. Och lunchen ska vara lika stor som middagen. Och om man äter så ska man inte gå upp i vikt, eller det beror ju på hur mycket man tar varje måltid och hur fet mat man äter och om man motionerar något.
Men jag känner mig så stor. Jag vet att jag har blivit rundare i ansiktet, jag ser ju det. Men jag måste försöka sluta tänka på det.
Det var faktiskt mycket bättre igårkväll, jag somnade snabbare och tänkte inte alls mycket på hur alla mål skulle se ut.
Jag hoppas jag får börja arbetsträna snart så att jag får lite annat att tänka på.

Det blir nog en mysig dag idag! Jag och familjen ska äta på thairestaurang, det är nog det godaste jag vet! Så jag ska njuta och tänka positivt!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej sötis!:)

Ville bara säga att det inte är nån som tänker att du äter mycket..Utan att du bara fått för dig det..Man får för sig skumma saker ibland..tyvärr. Puss på dig! Älskar dig!

2009-02-23 @ 14:56:39
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0