Känslig

Jag är väldigt känslig idag tror jag. Var på ätträningen idag och det var en ny tjej där. Så vi var fyra patienter och dietisten och sjuksköterskan idag. Jag tyckte det var väldigt jobbigt att det var så många, men jag tror att jag vänjer mig vid det om ett tag, om några gånger.
När ätträningen var slut hade jag samtal med dietisten och sjuksköterskan om jag ska fortsätta gå dit och börja på dagvården som startar den 9:e mars. Det är tre dagar i veckan och håller på i tolv veckor. Först tyckte jag att jag inte böhövde det eftersom jag har börjat äta ganska regelbundet hemma nu, men sen tänkte jag efter lite och jag tycker ju fortfarande att det är jobbigt med maten och det är bäst om jag går på dagvården så att jag kommer in ordentligt i det och inte faller tillbaka i det gamla.
Det var väldigt skönt att få ha ett litet samtal med dom efter ätträningen för jag kände mig lite ledsen och behövde prata. Så nu känns det mycket skönare!

Jag ska börja ge mig själv små utmaningar varje dag har jag bestämt. Så att det inte blir att jag är hemma varje dag. Till exempel åka in till stan och gå en runda och kolla i affärer eller gå en promenad runt strömmen. Jag tror det är bra, eller jag vet att det är bra att gå emot sånt man tycker är jobbigt och gå på stan själv är något jag tycker är väldigt jobbigt ibland - att träffa någon jag känner när jag inte är beredd på det kan jag få panik av så jag ska försöka träna bort det där.
Jag ska bli bra! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Å!:D Becca vad glad jag blir:) Bara så du vet så är jag alltid där och hejar! Och ger kramar! Du är så himla duktig och coooool! wow alltså! :) Mys på dig!

2009-02-28 @ 00:44:14
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: Mamma

Det låter bra!

2009-03-03 @ 12:58:36

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0