Jääää!

Efter att inte ha ätit något på hela dagen igår, (eller jag åt två skedar havregrynsgröt och ett halvt äpple) fram tills klockan var 22 så kände jag att jag orkar inte hålla på så längre. Jag går ju hela tiden runt och bara längtar efter att få äta hela tiden. Så jag sa det till mamma att "Jag måste börja äta regelbundet!" Så vi gjorde ett schema på det jag ska äta idag.
Jag kände mig överlycklig igår när jag skulle lägga mig och kunde knappt somna för jag tänkte på alla goda saker jag skulle få äta. Tänk att jag ska få äta så mycket gott! :) Det konstiga var att jag inte tyckte att det kändes nåt jobbigt. Idag känns det lite jobbigare, men bara lite. Jag kommer ju helt klart gå upp i vikt om jag ska äta så här mycket varje dag, men jag kanske kommer må bättre då också.
En annan grej som fick mig att vilja äta regelbundet var att om jag fortsätter att inte äta så mycket kanske jag blir inlagd någonstans och då ska man ju äta sig normalviktig. Det är ju 52 kg och det mesta jag har vägt är 48 kg och då åt jag ju normalt och så. Så det känns skönare att göra det på egen hand.

Jag vill skriva ner mitt matschema för idag bara för att jag är så stolt över allt jag ska få äta:

Frukost: Ett kokt ägg + en macka med keso och tomat + te
Lunch: En morotsomelett (det är gott!) med sallad + en frukt
Middag: Två potatisar + kött + sås + sallad
Mellanmål: Frukt
Kvällsmål: Fruktsallad med jordnötter

MYS


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad glad jag blir! Hoppas det går vägen för du får inte gå runt och inte äta och må dåligt.

2009-02-13 @ 19:18:27
Postat av: Madde

jag blilr med jätteglad! Hoppas du fortafarande tänker så! För det känns som ett ganska inramat liv att bara tänka på mat, att man inte får ta mat osv om dagen. De finns så mycket mer att njuta av. T.ex. att du är så himla snygg! och att himlen är vacker. Puss på dig älskade väääään!!!! iiih vad jag tycker om diiiiiiig!! Gaaah!!

2009-02-15 @ 15:25:29
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0