Hellooo!

Nu vet jag varför jag var lite deppig! :) Dom dagarna som jag mådde som bäst (onsdag-torsdag) tränade jag någon timma och fick som glädjerus i hela kroppen. Det är tydligen något jag behöver, jag blir glad av att träna! För nu har jag inte tränat på några dagar och jag kände hur jag började bli nedstämd igen så jag tränade en stund ikväll och kände hur stor skillnad det blev. Så nu vet jag det! :D Jää!

Vi var ju på thairestaurang idag. Det var gott och mys!

Far och Michael


Mamma


Jag

AnnHelen och Emelie var också med men jag hade ingen bild på dom tyvärr.
Nu börjar snart Hot Chick, jag gillar den! En riktig må-bra-film.

MYS

Kommentarer
Postat av: Madde

iiih jag blir så glad av din blogg! Du skriver så härligT!!Mys på dig gosis!! iiih kraaaaaaaam! (för övrigt så har dit smeknamn här på internatet blivit hallongråttan..bara så du vet) Puss på dig!:*

2009-02-23 @ 15:00:17
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: Mamma

Det var en mysig dag!

2009-03-03 @ 13:04:47

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0