Ätträningen

Jag var på ätträningen idag och det kändes väldigt bra tills efter maten då vi skulle berätta hur det kändes. Jag sa att det kändes helt okej att äta lunchen och berättade för dom att jag har börjat äta väldigt bra och regelbundet hemma och jag tänkte att dom skulle säga typ "vad bra" eller nåt i den stilen men det enda dom sa var "jaha.." Så jag kände mig lite nere när jag gick därifrån.
Jag kan väldigt lätt få för mig att folk tycker så illa om mig av någon konstig anledning och nu tror jag att dietisten gör det.. Jag vet det är jättedumt för det stämmer ju säkert inte alls. Så nu ska jag försöka lämna det och tänka positiva tankar!

Tjing!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0