Rösta om ni vill :)

Hejhej.
Vi har fått hem en gigantisk tv! Den är verkligen jättestor.. Jag kanske lägger ut bild på den någongång.

Om ni har lust och vill göra mig glad får ni gärna gå in och rösta på mig här. Så kanske jag kan bli veckans blogg på Basic Beckas blogg. Jag är nummer 7 och jag vet att min header är väldigt tråkig. :)

Jag gillar Gudrun Sjödens kläder, det finns kläder jag inte är helt förtjust i men jag gillar att hon använder så mycket fina färger!

Den här bilden (som jag lånade lite.. :)) visar inte de där starka färgerna, men om ni går in på hemsidan förstår ni vad jag menar.

Mys och sov gott!


Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - N&N

Hej vill du vinna Victoria's Secret bodylotion , tandblekning & clarins produkter. Kika in i våran blogg då !



MVH

CITYCATS - N&N

2009-08-31 @ 07:42:32
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: jennifer,

klart jag röstar på dig sötnos. men vad går tävlingen ut på?

gudrun sjöden känns väldigt du. jag har inte tänkt på det innan, men nu känns det som en självklarhet!

2009-08-31 @ 08:50:07
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0