Karusell.

Hello. Jag vet att jag är väldigt tråkig här för tillfället, men jag tror det blir bättre med det nu eftersom Madde är tillbaka i Jönköping eller det är ju egentligen Mullsjö hon flyttar till. Så nu har jag all tid i världen eftersom jag bara kommer sitta hemma och glo nu när arbetsträningen är avslutad också.
Jag får ont i magen när jag tänker på vad som ska hända nu. Måste jag bo kvar här? Eller går det att flytta till Mullsjö? Jag hoppas att det går..

Igår blev en bra dag! :) Lina, Madde och jag var ju på augustifesten i stan och gick på marknad, tittade på människorna och åkte karusell. Vi åkte virvelvinden som jag älskar och sen tvingade Lina, mig och Madde att åka en väldigt spännande karusell med henne.. Först tänkte jag att aldrig i livet att jag tänker åka den, men när Madde sa att jag skulle vara lite som killen i Yes-man ändrade jag mig.
Det var inte kul, usch den var bara läskig. Jag trodde jag skulle dö :) och jag höll på att börja stortjuta, men jag är ändå stolt över att jag har gjort det.
Det läskigaste var när den stannade i luften en liten stund (1.34 på videon) Usch :)

Jag lånade den här videon av någon (?) :)
Jag sa igår att jag skulle lägga upp bilder från vår road-trip.. det kommer..

Puss.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag skulle ALDRIG åka den karusellen!

2009-08-23 @ 18:39:50
Postat av: jennifer,

åh, karuseller <3

2009-08-23 @ 19:07:15
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gummsan! Ändra inställning. Ingen säger att du måste sitta hemma! Åk in till stan o gå runt strömmen, biblioteket, bland affärer (ingelsta är lugnare..), åk och second hand fynda på alla röda korset och erikshjälpen, träffa farmor, film eller myskvällar med lina, vicky, jessica.. (ta kontakt med dom!!), du kanske kan börja nån kurs på komvux om du är redo för det... nån hantverkskurs.



haha förlåt om jag är jobbig, men jag försökte bara brainstorma fram vad du kan göra tills du vet om du flyttar. du ska också till mullsjö isåfall alltså?

2009-08-23 @ 23:22:35
URL: http://johannalene.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, åh, älskar karuseller! Blir alldeles pirrig bara jag tänker på det.

2009-08-24 @ 12:18:33
URL: http://opq.blogg.se/
Postat av: *ledsen

jag blir så jävla deppig av att läsa din blogg:( borde inte göra det, men har gjort det några gånger..du skriver bara om att du tycker du är tjock etc, och du är smalare än mig (jag tycker/tyckte.. inte JAG var tjock) men när jag läser din blogg får du mig, (och kanske andra också) att känna sig otroligt värdelösa och tjocka, men det är ju ingen som tvingar mig att läsa din blogg..du har självklart rätt att skriva vad du vill! men ville bara skriva en liten notis att du kanske har större inverkan på folks självkänsla än du själv tror.

2009-08-24 @ 22:38:39

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0