Ingen mer arbetsträning.

Jag åkte in till arbetsträningen idag och då sa de att det börjar bli väldigt fullt på folk där.
Och tydligen var mitt avslutningsdatum den 14 augusti.
Så jag är färdig där nu. Undrar vad som ska hända nu..

Jag har faktiskt funderat på att flytta till Jönköping. Jag vet inte vad jag ska göra där och hur jag ska ha råd med lägenhet, men jag tror ändå att det skulle kunna gå på något vis. Jag vill inte att det ska bli som vanligt igen.
Så nu ska jag ringa till en människa som kan det där och se om det kan vara möjligt.

Puss

Kommentarer
Postat av: jennifer,

vad kul att du är klar med din arbetsträning. du är himla duktig, tösen :)

2009-08-20 @ 10:16:05
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Jonas

Vad spännande!

2009-08-20 @ 17:54:45
Postat av: Joanna

HEJA!!

Jag tror faktiskt att det kommer ordna sig!

Det gör det alltid på ett eller annat sätt när man verkligen vill någonting.

2009-08-21 @ 16:02:23

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0