Igår.

Gårdagen var både jobbig och bra.
Jobbig - för att jag tänkte på framtiden och att det kommer bli som vanligt igen.
Det var också jobbigt för jag kände mig obekväm. T. ex när vi (Vickie, Erik, Lina, Madde och jag) satt och fikade på Ikea var det som att jag skämdes väldigt mycket för ingenting, jag vet inte varför det blev så. Ni vet när man har gjort bort sig jättemycket och vill sjunka genom jorden så kändes det fast jag inte hade gjort något. Det var inte kul.
Jobbigt var också att jag skulle till psykologen idag vilket gör att jag måste känna efter - känna det jobbiga.
Bra - härligt att umgås med mina fina vänner! Att Madde är så bra, att jag kan skratta och gråta med henne. Och det var ett väldigt bra slut på dagen - först gungade jag och Madde på en lekplats och pratade, sedan ringde spontana Emil och vi fick åka med i hans bil. Jonas och Johan var också med. Vi busringde till folk och åkte till en sjö (det var spännande för det var väldigt mörkt ute) där vi gjorde upp en eld och myste.

På lekplatsen. Jag är blek. Madde ville inte vara med på bild..


Lill-Emil på mcdonalds, vi åt där innan vi åkte till sjön.

Emil blev plötsligt lägerledare och ville få oss att sjunga..




Emil är väldigt rolig, bara så ni vet!

Mys!


Kommentarer
Postat av: h

det röda håret är bara så snyggt!

2009-08-19 @ 16:50:44
URL: http://halshammar.se
Postat av: mamma

Livet kan vara jobbigt ibland. Vet inte vad jag ska säga. Fokusera på det roliga, slappna av. Alla känslor är stora när man är ung. Jag vet det...

2009-08-20 @ 15:44:56

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0