Hos Madde.

Hej hej.
Jag sitter hemma hos Madde. Hon packar för att imorn ska hon flytta tillbaka till Jönköping.
Eller till Mullsjö. Jag önskar att jag kunde följa med :) men det går ju inte bara sådär.

Idag blir det en härlig dag! Det är Augustifest här i Norrköping och jag, Madde, Lina och kanske Vickie (?) ska åka karusell, gå på konsert och kolla på alla människor. Det blir en bra dag.
När jag kommer hem ska jag lägga upp bilder från vår road-trip som vi var på häromdagen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: joanna

jovars, det är väl bra.

har ingen ångest över arbetslösheten för tillfället och det är (jävligt) skönt!

dessutom har jag börjat jogga i skogen.. bra med endorfiner :P



Ha det fint.

Kram

2009-08-23 @ 13:29:08
Postat av: Johanna

gosisnos! du är fin

2009-08-23 @ 16:33:34
URL: http://johannalene.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0