Hemma igen.

Oj. Det är nya busstider och jag hade tydligen kollat fel så nu är jag hemma igen.
Orkar inte åka dit idag ändå. Jag är så trött.

Jag känner mig lite rädd just nu, rädd för att det aldrig kommer bli bra.
Jag har varit lite gladare ett tag nu och kännt att det kommer bli bra, det var flera år sen jag mådde så bra.
Ändå har jag inte mått helt bra, det är många saker som kan bli mycket bättre, men för att vara Becca har jag mått bra om ni förstår vad jag menar.

Nu känns det bara som att allt kommer bli som vanligt igen;
Madde åker hem till Jönköping igen, jag kommer isolera mig här hemma, bli som vanligt. Må dåligt igen.´
Jag önskar att jag kunde följa med till Jönköping och lära känna nya människor. Men jag vet inte vad jag skulle göra där.. jag vill inte gå någon skola och något jobb orkar jag inte med - det blir för mycket prestationsångest så jag antar att det är bäst att stanna här och arbetsträna, kanske få en lägenhet? Jag vill ju verkligen att det ska bli bra!
Det är ju i alla fall ett framsteg - att jag vill bli bra! :)

Okej nu har jag fått skriva av mig lite, och tyckt lite synd om mig själv. Nu kan jag fortsätta försöka tänka positivt!

Puss!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det löser sej säkert på nåt sätt. Det finns nog nåt som väntar bakom kröken...

2009-08-18 @ 11:02:52
Postat av: jennifer,

du är så fin, så duktig & så bra. våga lita på dig själv.

& busstider är ett helvete. jag har också extrema problem med det

2009-08-18 @ 12:55:16
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror på dig!



All kärlek.

2009-08-18 @ 17:02:43
Postat av: Johanna

Blev så glad av att prata med er igår!

Ni är guld värda, DU är alltså guuuld! Ok. Omtyckt. Bra. Härlig. Rolig. Söt. Allt det där är du!

2009-08-18 @ 19:10:31
URL: http://johannalene.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag önskar och ber att du ska må bra.

2009-08-27 @ 23:09:59
URL: http://nipso.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0