Uthuset.



Nu är målarfärgen slut, men jag är långt ifrån färdig. Vi ska köpa mer färg snart.
Det är så skönt att hålla på med något annat så att jag inte hela tiden måste tänka så mycket.

Jag vill ringa till farmor... fråga om vi bara kan glömma det här nu. Även om farfar inte vill glömma det så kanske farmor kan göra det. Jag vill ju kunna träffa henne för vi brukar ha så mysigt tillsammans och spela spel. Jag vill vara hemma hos dem och spela eftersom farfar är där, men hon kanske kan komma hit ibland. 
Jag vet inte om jag vågar ringa, farfar kanske svarar och jag vill inte prata med honom. Så det krävs en hel del mod att ringa dit. Jag får se om jag vågar.

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Lycka till vännen! Klart att du vill träffa din underbara farmor. Jag tror bara att hon har lite låg självkänsla och inte vågar tycka något själv. Ofta när man har levt länge tillsammans med någon så blir man som ett och håller nog gärna med varandra även om man inte alltid vill.

2009-04-30 @ 22:06:06
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

jag tycker att det var konstigt att han sa så för du är ju inte kraftig någonstans!

Men det var starkt av dig att ringa, mor och farföräldrar vet inte hur det är att vara ung idag, de förstår inte

2009-05-01 @ 18:45:43
URL: http://www.halshammar.se

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0