Torsdag.

Ojojoj! När becka länkade till min blogg steg antalet besökare en hel del! :D 300 besökare idag. Härligt!

Imorgon ska jag ha ett möte med några om arbetsträning. Vad som kan passa mig och hur många dagar i veckan jag ska arbetsträna till att börja med.
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag vill göra. Bara det blir ett lugnt ställe med bra personal, att jag kan trivas och känna mig trygg.
Det känns inte kul att gå runt här hemma dag ut och dag in och bli mer deprimerad. Jag måste göra någonting snart. Jag kanske ska börja gå lite mer promenader. Min psykolog sa att han tycker jag ska göra det så att jag kommer på andra tankar. Även om jag inte alls har lust är det bra att tvinga sig iväg ibland.

Det sociala känns som att det blir värre och värre. När jag träffar någon jag känner lite halvt sådär skäms jag över allt jag gör - hur jag pratar, hur jag ser ut, jag känner mig så dum, så korkad.
Jag undrar hur det känns att var trygg i sig själv. Att bara kunna prata med någon utan att tänka hundra gånger innan man säger något utan att det blir fel. Det känns som att jag bara blir missförstådd om jag råkar säga något som jag inte riktigt har tänkt ut hur jag ska säga det. Oftast tänker jag så mycket på vad jag ska säga så låter allt konstigt i mitt huvud och det blir istället att jag inte säger något.
Det är nog väldigt bra att jag kommer igång med arbetsträning snart! Jag behöver träna bort min sociala fobi.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Du är BÄST Becca! Den roligaste tjejen jag känner. Du har absolut inget att oroa dig för. Jag tycker om hur du pratar, hur du ser ut och tycker absolut inte att du verkar korkad!!!!!



Kram!!!

2009-04-23 @ 19:06:11
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag brukar också ha svårt att prata med människor jag inte känner så väl. Precis som du säger, så känns det som om att man är konstig och allt det där. ,_, Men man får försöka intala sig om att det inte är så - för det är inte sant, även om man har svårt att förstå det själv. Det kommer säkert att bli bättre för dig. :)

2009-04-25 @ 15:29:13
URL: http://miao.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0